1_minik Babyasia her hafta yapılmıyor değil mi ? Çatı muayenesi oldum da bende… Sinem12345 ben 36.haftamda oldum o da çatı kontrolü doktorum bir hafta önceden de demişti yapacağını..
Akkoyu Bana 30 da yaptı agrım var diye rahim ağzı kısalığını tespit etti suan 36 Dayım 38 de çatı muayenesi yapacağını söyledi