Buglemebrr Merhaba yeniden ♥️ Kızlar aranız da bir çocuğu olduktan sonra üst üste düşük yapan var mı ? Yani rahmin y şekli olmasından kaynaklanan bir durum olduğunu söylüyorlar böyle bir durum yaşayanlar lütfen bilgilerinizi benimle paylaşır mısınız ?
VeraVrea Buglemebrr benim y şeklinde düşükle alakası yok yani erken dönem düşükle belki bebekle birlikte gelisip büyümezse olabilir ilerki haftalarda ama benim büyüdü çok şükür 38 haftalk oldu
Sureyya1 Buglemebrr rahim seklinize doktorunuz ne dedi yani uterus bikornuat mi yoksa arkuat uterus mu
VeraVrea Buglemebrr bir tane kimyasal geçirmiştim ama dediğim gibiy şekliyle alakası olmuyor kimyasal gebelikler genellikle kromozom bozuklugundan olur
Buglemebrr Sureyya1 uterus bikornis canım benim sorunum değil bu görümcemin sorunu rica etti bende sordum 🙏🏻
Buglemebrr VeraVrea profesör zaten ilk gebelikte değil ilk gebelikten sonra bu durumun sıkıntı olduğunu söylüyor. Yani ilk çocuk doğduktan sonra diğerleri hep düşüyor
Buglemebrr Sureyya1 evet canım yapıldı ama birşey çıkmadı O yüzden operasyon geçirmesi gerekiyormuş aslında yaşı da geçiyor ve bu 5-6 düşük oldu
Sureyya1 Buglemebrr belki yaslada alakali olabilir yas ilerledikce yumurta kalitesi dusuyormusya yasi kac acaba. doktorlar bikornusta ameliyat~ pek onermiyolar benim daha hic gebeligim yok ameliyat olursamda kesin bisey diyemiyolar faydasi olur mu olmaz mi