Merhaba
40 günlük kızım var
1 haftadır emmiyor ben hem anne sütü hemde mama kullanıyordum
Ama bir hafta önce kızım göğsümu ağzına alin da midesi bulanmaua baasladk bunun sebebini anlamadım
nnemler de sütun acilasmistir dedi
Çok stresli bir hamilrlik dönemi ve lohusalık dönemi geçirdim ve geçirmeye devam ediyorum bununda etkisi olmusmusdur bilmiyorum
Sütün tadına baktım ama bana göre normal
İçinizde hemşire çocuk doktoru yada bundan anlayan tecrubwli anneler varsa yardımcı olabir mi
Yurt dışında yaşıyorum doktora durumu biraz anlattım ama translate falan biraz başından attı gibi geldi çok ilgenmedi mama kullan dedi
Bide bı çay olduğunu soyledi anne sütü için onu içince düzelir dedi
Bebeğime mama vermek istemiyorum çözüm yolu arıyorum