Kararsizinsan yok kalın diye düşünme ilk zamanlar iyi oluyor o kalınlık, abartılan gibi değil bazen olacak bazen 1 hafta bile hiç olmayacak, sonra ara ara leke şeklinde gelir, 40 bitmeye yakın biraz daha kanama olur sonra da zaten tamamen kesilir, öyle her zaman aşırı derece olmuyor, ben kan sulandırıcı iğne kullandığım için herkes çok olur kanama flan dedi hiç alakası yoktu yani.