Tusami Yumurtlamanın 10. günü , alt karında titreşim var elektrik süpürgesi gibi yada telefon titrer gibi sanki yol çalışması var 😟nedir bu gebeliğe yorayım mı? Hiç böyle belirti yaşamadım daha önce😄
Alone Tusami gebelik belirtisi hissetmeniz için çok çok erken. Gebelik varsa bile o bir belirtisi olamaz. Ne olduğunu bilmiyorum ama gebelikle alakalı değil
Elalayla Tusami olabilir ama olmayadabilir bazen çok umutlanıp kendimizi çok dinliyoruz. Herşeyi ona yorup sonu hayal kırıklığı olabiliyor. Ben birkaç kere yaşadım çünkü. Umarım gönlünüZdeki olur 🌸
Alone Tusami rabbim gönlüne göre sağlıklı hayırlı bir evlat nasip etsin inş bir an önce. Ama yerleşme de hissedilmiyor malesef
Elalayla Tusami ben batma şeklinde hissetmiştim. Akıntım çoğalmıştı normaldeki gibi değildi ama bazen bütün belirtiler olsa bile gebelik olmayabiliyor psikolojikde oluyor