Merhaba anneler . Philips aventin cam şişesi mi daha iyi plastik olanı mı ? Mesela ikili alınca daha hesaplı oluyor . Ama birisi ml si fazla oldugu ıcın 6-9 aylarda da elinde kendısı kavrayabilir aya geldigi icin yere atar kırılır dıye düşüncem var ama camda sağlıktır. Bilemedim 🤷🏼♀️ Bir de başlıkları cok pahalı ve tam olarak anlamadım . Yeni dogan hangi baslıgı kullanmalı .3-6 ay arası hangı baslıgı kullanmalı ?