Berrinkarabudak 22+2 olduk ayaklarım birkaç gündür akşamları çok şişiyor normal mi bu ilk gebeligim bu kadar erken ödem başlar mı
Alone Berrinkarabudak tansiyonunuz normal mi ? Gün içerisinde içtiğiniz suyu arttırın ve tuz tüketimini azaltın. Tansiyon da yükseliyorsa sıkıntı var demektir
Kbrasmskbyrktr Berrinkarabudak benm 12. Haftada başladı şişlik ayaklarım davul gibi oluyordu hatta erken başlamış sende dikkat et sıcağa çıkma suyu çok iç tuzu azalt dediler. Suan da 29 haftaligim hala sis ayaklarım ama akşam yürüyüşüne çıkıyorum o da ayaklarımın sisligini cok arttırmiyor sana da tavsiye ederim kuzum
Ervan Berrinkarabudak benimde ilk gebeliğim 23 haftada basladi ayaklarım şiş..yaaa çok ayakta durunca şişiyor..havaya dikiyon. Ve suya buz koyiyom tuz dokuyom. Ayaklarımı içine sokuyom. Yanıyor hemde ayaklarım. Sis yani şua 26 haftayim. Biraz azalmisdi yine azdi
alparslanannesii1661 Bendede 20 de başladı terlige geçtim artık ki bileklerim sürekli sisiyor her gun boyle suan 24 um gecmedi
Berrinkarabudak Alone Alone tansiyonlarim normal tuzuda azalttım ayın 13 ünde ayrıntılı usg m var doktorumada danisicam.cok fena vallahi ya ayaklarımı gördükçe ağlayasım geliyor
Alone Berrinkarabudak ben detaylıda ayaklarım şişiyor deyince doktor bana korkarak baktı 🙈 sebebini anlamamıştım ama kendi doktoruma sorduğumda sürekli tansiyon ölç suyu çok iç tuzu azalt ve karbonhidrat ı azalt dedi cnm sende dene doktoruna da sor mutlaka tabi. İdrarda protein kaçağı fln da şişlik yapıyormuş
Murvet_01 30 haftalık oldum o kadar şişiriyor ki çok fena kovada tuzlu soğuk suda bekletip daha sonra 2 yastıkla yüksek dursun diye ayaklarımın altına koyuyorum deneyin derim gidiyor biraz da olsa şişlik 🥴
Denizz-Derya Berrinkarabudak sizinkiler çok erken başlamış şuan benim ayağımda ve ellerimde var 34 + 5 im
Berrinkarabudak Alone idrar daha 3 gün önce baktırdım temizdi. Dediklerinizi yapıcam teşekkür ederim.
Berrinkarabudak Suyu çok içemiyorum yürüyüşede çok cikmiyorum onlarında etkisi var sanırım çok rahatsız edici gerçekten Allah hepimizin yardımcısı olsun bian önce zamanı gelsinde doguralim kurtulalim sağlıkla inşallah
Berrinkarabudak Magnezyum kullanan varmı benim doktorum yazmadı ondan da olur dedi hemşire arkadaşlarım