AlevSngr Herkese merhaba. Bugün o kadar çok karnımın bir yerine toplandı ki bebek hiç böyle olmuyordu.artık çok rahatsız oldum.Sizlerde de oluyor mu merak ettim?
02112017 AlevSngr aynı gün haftadayız bende bugün çekiyorum belimde agrıyor doktoruma ulaşamadım gitmedim de bebek hareketli ama karnım epey sert
[silindi] AlevSngr bu zamnlar cok oluyor hele 35 36 haftalarda daha cok oluyo 1 yere cok toplaniyo canim ayniyiz senle
mucizem09_ AlevSngr canim ben nst giriyirum riskli gebe oldugum icin 35+1 buarada nst bazen cocuk oyle sertlesiyorki agri olur nefes alamiyorom ama nst sanci gorunmuyor hicbirsekilde cocugun hareketinde dolayi diyor doktor
doga21 AlevSngr 34+5 benimde karnım sizin gibi çok sertleşti gün içerisinde defalarca, ve ayağa kalktıgımda kasıklarımda çok ağrı oluyor🤦🏻♀️
AlevSngr 02112017 benimde doktoruma ulaşmam neredeyse imkansız acile gitsem bakmıcaklar biliyorum oyüzden burdan sorayım dedim
AlevSngr mucizem09_ Allah yardımcınız olsun.muhtemelen öyledir ama ilk defa bu kadar sık oldu oyüzden bişey mi var acaba dedim
AlevSngr doga21 aynı bende oturup kalktıkça nasıl desem iki bacağın arasında kemik olan yer fena ağrıyor
Gonul_enes AlevSngr kasilmalar olabilir endise etmyin yani o toplanmalar, doktorunuzada mutlaka danisin sanirim belli bi sayinin ustunde olunca sikinti diyolardi