Nimet-efebspnr38 oğlum 4 aylıkken olmuştu yani hep beraber olmuştuk kayınvalidemin gizli gizli misafir kabul etmesinden ötürü ben aşırı korumacı olmama ragmen. Endişe etmeyin benşm oğlumun ateşi 40 a varmıştı. Sakinlik gerekiyor ben de covid olmama ragmen herhangi bir ilaç almadım ağır geçirdim ama sürekli emzirdim sürekli bir şekilde ten teması yaptm ılık duş aldırdım günde 3 4 kez. Mecburiyetten calpol vermiştim. Onun dısında sadece sabır ve sık sık ilgilenmekten baska elimizden birşey gelmemişti. Sık sık emzirdim. Çok geçmiş olsun rabbim sağlıgını sıhhatini versin🙏