Merveee34 ygmrgzrn bende de 55ti .umarım geçmiştir .fitil ve yıkama jeli kullandım .birde bol su içtim . Belirtilerim kayboldu geçmiştir diye umut ediyorum
gbyalcin ygmrgzrn bende vardı. Tek kullanımlık ilaç verdi monurol diye. Günde en az üç lt su iç ve bol bol dinlen dedi. Bi hafta on günde falan geçti çok şükür
Merveee34 ygmrgzrn tabiki de kullan .kullanmazda enfeksiyonun ilerlerse hem düşük riski hem erken doğum Allah korusun . Enfeksiyon yüzünden plesentadan bile ayrılır bebek
Seda_ozdemir ygmrgzrn banada bugun 4 tane ilac yazdi biri suda kaynayan biri fitil dier.ikisi hap kesinlikle kullan bak enfeksiyon ihmale gelecek bisey deil ekstradan bol bol suyunuda ic
Adilekorkmaz ygmrgzrn bende 205 cikmisti gunde iki kere 1000 lik antibiyotik ve aksamlar fitil kullandim ancak oyle gecti
Yagmur_849884 Bana da var dendi vagi hex diye bi fitil verildi ama gece kullandıktan sonra şimdi bi uyandim karnımda agri. Korkuttu beni