Haticesari35 Merhaba anneler bugun 37+5 ken doğum yaptım bebeğimin kilosuda gayet iyidi 3490 gramdı yanıma getirdiler fakat bebegim anne karnındaki suyu ciğerinden atamamış daha sonra kuveze aldılar böyle olup kaç gün küvezde kldılar acaba aklım hep bebeğimde 😭🙏
42-AySe-07 Haticesari35 Geçmiş olsun canım benim kızım da aynı sorundan yatmıştı 13 gün yattık biz… İnşallah en kısa zamanda kavuşursunuz kuzucukla 🤲
Emel123 Haticesari35 sezeryan doğum istediğimde doktorum bana bu tehlikeden bahsetti ve biraz daha beklemem gerektiğini söyledi. Şükür direndim 2 hafta daha. 3 gün sonra sezeryan doğumum olacak. Sizin doğum sezeryan mı oldu, o sebepten mi oluyor acaba bu problem?
42-AySe-07 Haticesari35 38+2 de doğmuştu canım , evet kuzum sorun aynıydı akciğerlerindeki suyu atamadığı için solunum sıkıntısı vardı
Emel123 Haticesari35 hay Allah bu sorun sezeryandan dolayı mı oluyor ki. Çok endişeleniyorum. İnş bebeklerimizle tez zamanda evimize döneriz.