Geçen sanırım doğuruyorum diye post açmıştım.Pazar günü baya hareketli ve keyifli bir gün geçirmiştim çok enerjiktim anlamıştım ama doğuma az kaldığını gecesi sancım başladı 39+6 daydım 3 saat çektim gece 3 de başlamıştı daha sonra sıklaştı bebeğe bişey olmasın diye gittik eşimle acile nst bağladı sancım çıktı açılmam yoktu.Baktılar dediler git 4 saat sonra gel bende eve geldim kahvaltımı yaptım hazırlıklı bi şekilde polikinliğe gittim direk nst yolladılar gittim sancım azalmıştı rahattım dedim sorun yok herhalde ama sancım düzenli çıkmıştı doktorun yanına gittim nst güzel dedi açılmam 3 cm olmuştu yatış verildi doğum haneye alındım salı sabaha kadar kendi sancımı çektim onunla baş edebiliyordum ama canım yanıyordu zaman geçtikçe sürekli alttan muayene ediyorlardı halim kalmamıştı canım yanıyordu zaten bağırmalara başlamıştım sabah 6 ya kadar sadece 6 cm açılmam vardı daha açılmadı suni sancı aldım dayanılmaz bişeydi daha çok çığlık atıp bağırmaya başlamıştım hastane inliyordu diyebilirim.Ama sonu güzel dayanmaya çalışıyorum tabi en son dayanamadım ve doğumun başladığını anladım büyük abdestim geliyordu hemen doğum haneye alındım 10 dakika da kızıma kavuştum ama canımdan can gitti yırtılmam çoktu o yüzden dikişim uzun sürdü bitti ve hemen odama alındım.Allahım sana şükürler olsun dedim çok güzel çok başkaymış insanın canından can olması onun misss kokusu beni kendimden geçiriyor bir gece hastanede kaldım sabahına evime geldim çok şükür kızımda bende iyiyiz❤️🤲🏻 Rabbim doğuracak olan annelerin yardımcısı olsun güç kuvvet dayanma gücü versin 🤲🏻 Ben elendim darısı başınıza🤰🏼👍🏻