Kızlar kabızlığım çok fazla kan hapı kullanıyorum..az evel tuvalette biraz ıkınmak zorunda kaldım zeytinyağı sürdüm hemorid olunca..Neyse sonra arkayı temizledim ve ön tarağı temizlerken ufak bir akıntı ile birlikte minik kan vardı pecetenin ucundan sonra ayağa kalktı bekledim önden mi diye baktım peceteye bisey gelmedi ama gariptir ki arkadan da gelmedi :(Sizce kötü bsy olmuş mudur suan uzaniyorum kasikta veya belimde şiddetli ağrı yok,sizce ne yapmalıyım birazdan tekrar bakayım mı?20.haftadayim