hande123 Deletedmom18 inşallah canım hayırlısıyla doğum yapın bana bol bol uyu hamileliğin tadını çıkar diyenlere çok kızıyordum ama gerçekten elinden geldiği kadar dinlen sonra maraton başlıyor resmen 😃
Deletedmom18 hande123 amin inşallah canım valla gündüz iş yapıyorum gece deliksiz uyuyorum eşimde Yanımda olacak annemde çok şükür inşallah sorunsuz geçer
hande123 Deletedmom18 geçer korkma doğum çok güzel bebeğini görmek tarifi yok 😃 Allah isteyen herkese yaşatsın o anın tadını çıkar hiç korkma
Babyboymom Moms1 Ya sakın korkma inanılmaz kolay birşey acı yok ağrı yok bence müthiş bir buluş teslim ol Allah’a iyikide spinal olmuşum diyeceksin ben şimdi 2. Doğumumu spinal olacağım inşallah az kaldı
HicranKzn Bugün 5. Günüm. Ben iğneyi hissettim ödem olmuş vücudum 3 iğne yapıldı belime. 15 dk da iyice uyuşmamı beklediler. Ben çok korktum ameliyat yarıya gelmiş beni tüm uyutt dedim başımdaki doktora gülerek bekle dedi o sırada kızım geldi. 😊 sonra ay benim kızım mı falan derken ameliyat bitiyor. Ben çekiştirmelerini hissettim karnımla oynadıklarını ama acı olarak değil dokunmaları o ara tekrar heyecan yaptım. Zaten ahh noluyor falan dedin mi hemen damar yolun açık ya ordan saniyede sakinleştiriyorlar. Son zamanlar uyukluyordum ben onlar çekiştirirlerken☺️ Bu arada lavman yapılmadı bana sabah 8:30 dan 5e kadar aç bırakıldım☺️ Doğumdan sonrada 5 saat yürüme için bekletiyorlar ertesi sabaha kadar sadece sulu gıda gece 11 de çorba verdiler sadece öyle işte. Umarım faydalı olmuşumdur ☺️
Deletedmom444 Bende çok korkuyorum 38 haftama girdiğimde alacağız dedi doktor gece uyanınca aklıma geldikçe nefesim daralıyor arada perde olsada kestiklerini bilmek içimi bir tuhaf yapıyor 😕panik atağım üstelik
SerhanYamurBarut Deletedmom444 bende panik atağım canım pazartesi giricem bende sezeryana nasıl atlatacam bu korku paniği bilmiyorum 😩
Merveksgn Moms1 14 gün önce spinal doğum yaptım korkulcak hiç bişey yok sadece tavsiem izin verildiği andan itibaren bol kahve ve su tüketmek
Deletedmom444 SerhanYamurBarut Allah yardımcımız olsun inşallah Cesaret gelir bende baş edemiyorum bu korkuyla
Mihribank Moms1 bende korkuyordum ama eşimin kuzeni o kadar güzel anlattı ki korkum kalmadı☺️ Korktuğum iğneydi iğne vururken bile acımadı. Sonra zaten uyuşuyorsun dokunuşları hissettim ama acı yok 5 dkda bebeği aldılar benimde yarım saatte falan bitti dedi 🤗
SerhanYamurBarut Deletedmom444 benim panikten korkudan tansiyonum yükseliyor ondan müdahele ediyorlardır zaten böyle bir durumda diyip kendimi teselli ediyorum işte
melike0710 canım ben 2 gün önce yaptım 🤣 ağlaya zırlaya girdim ameliyata korkudan. yemin ederim komik geliyo şuan korkmuş olmam. yeminle 10 tane doğurulur bence 🤣🤣 korkma yani herşey harika olcak 💛