Ben katılmıyorum ya testi yaptığım sabah kayinvalidemi arayıp söyledim çünkü biz hemen çocuk yapmadık bı sene falan bekledik onlar çok istiyordu torunlarının olmasını yani hiç ima bile etmediler ama anliyodum heveslendiklerini. bilmeleri haklariydi diye düşündüm kadın ağlamaya başladı zaten telefonda iyiki de söylemişim diyorum ha bı sulaleye yaydilar mi yaydilar ama olsun 😅😅😅