Ebruaksoylu ben hep yazın kışlık kışın yazlık alırım indirim dönemleri çok iyi oluyor hep bi beden büyük aldım ben oğlumda 6 aylıksa 9 aylık 9 aylıksa 1 yaş o şekil aldım hiç sıkıntı olmadı bu zamana kadar zaten düdük gibi kıyafet yapıyorlar 1 beden büyük tam tutuyor benim ☺️ Şimdiden kışlık alışverişimiz bitti bizim karnımdakinin yenidoğan alışverişini yapmaya başlıcam bakalım Rabbim giydirmeyi nasip etsin 🙏🏻🌸