Merhabalar dün bir video izledim ebe bir hanımefendi paylaşmış göğüs ucu yarası için havucu rendeleyip zeytinyağı birazda göğüs pedinin üstüne koyup göğse koycakmışız benimde göğüs uçlarım yarık yarık doğumuma az kaldı 33 gün falan acaba bu havucu deneyip sonuç olan var mı sevgi annelerim ☺️