merhaba arkadaşlar 3. gun embrıyosu transfer edilip kalp atşını nezaman duydunuz acaba . dun ılk kontrolumdu kese 7 haftalık bebek 6 hafta 3 gun gec gelısmıs dedı doktor kalp atısıda gerıden gelıyordu az .haftaya bırdaha cagırdı merak ettm boyle bırsey yaşayan varmı