Merhaba burda göstermeyen,öğrenemeyen,belirtilerden anlamaya çalışan benim gibi çok anne adayı olduğu için paylaşmak istedim.. 12haftalıkken drumuz kız olduğunu ama emin olmadığını söyledi,ben hep kız istiyordum çok sevindim kendimi hemen kaptırdım. 2hafta sonra başka bir doktor da kız muhtemelen ama bağdaş kurmuş göstermiyor dedi. 17.haftaya kadar göstermedikçe herkes kız diyordu. 6.haftamdan beri sürekli kusuyordum,kaşlarım döküldü sivilcelerim çıktı tüm belirtiler kızdı. Fetal dna(nifty) testi vermiştik ikili ve üçlü test yerine. Orda cinsiyet %99.9 belli oluyor ve erkek sonucu geldi. Burada ultrason görüntüsünden sorduğumda da @Mucizepamugum erkek olduğunu söylemişti,teşekkür ederim. Bugün ultrasonla da doğruladı doktor sonucu. Malesef söylenenler gibi gerçekten hiç bir belirtiden anlaşılmıyormuş cinsiyet