Secily Son iki üc gündür sancı giriyor bugün doktorumu aradım normal dedi sıcak su kompres yapın dedi. Tesadüfen sabah baska bir doktora görünmüştüm önceden randevum vardı ona da söyledim o da normal dedi ama progestan iğne yazdı🤯 iyice kafam karıstı takmamaya calıstıkca sancım 3 dkda bir giriyor soluma. Sizde de oldu mu bu tip ağrılar?
SemraErkann Secily yazdığımı silmeniz gereksizdi bunu da siliniz lütfen işte insanlar bu yüzden her önüne gelene yazmıyor cevap vermiyor ..!
Anne3434_ Secily bende 16 hafta içindeyim canım oluyor arada kadılmalarım gün içinde doktor çok ayakta durmamaya özen göster dedi
Esrabz Bende 15+5 teyim canim. Uzun zamandır agrim yoktu bugun cok hafif ara ara ağrı oldu ama ben 2 hafttadir kahve rengi lekenmemden dolayi progestan kullanıyorum. Agrilarin seni çok rahatsız ediyorsa bir muaneye git istersen
Secily Esrabz doktoruma geliyim mi dedim gerek yok normaldir dedi içim bi rahat etmedi artarsa gideceğim
Secily SemraErkann kendiminkini sileyim derken yanlışlıkla sildim çözemedim şu forum işini kusura bakmayın😢