Elfnsm 15 gün önce doğum yaptım o yüzden yeni görüyorum sorunuzu kusura bakmayın. Sezeryenla doğum yaptım 38+2 de bebeğim 2820 gram 48 cm doğdu çok şükür herşeyi normal hiç kuveze girmedi karnımdan çıktığı gibi ağlamasıyla ameliyathaneyi inletti zaten😊 Emmesi uykusu tuvaleti herşeyi çok iyi tüm kontroller yapıldı. İlk 2 gün mama verdik sütüm gekmedi 3.gün geldi o günden beri sadece anne sütü alıyor. İnşallah herkes sağlıkla bebeğini kucağına alır☺️