Mamak inşallah öyle olur canım ama aklıödan çıkmıyo bundan 1 ay öncede 1hafta gerileme vardı toparlamıştık ama şimdi ueniden bide 2 hafta olup doktor sınırda gelişim heriliği için dediğinde beynimden aşağı kaynar sulsr indi 2,5 hafta yı geçerse eğer gelişim geriliği diyoruz dedi ama iniallah öylr olmaz bense minyon tipliyim gerçi dpktor sende minyonsun bebekte minyon dedi ama işte insan yinede aklından çıkaramıyor bende 43 kilo ile hamile kaldım şuan 60 kilo oldum ama yinede okadar fazla gösyermiyo vücudum