sedaylmzz Kızlar merhaba İstanbul reyap hastanesi Mete Kürşat Koç’a muayene olan ya da doğum yapan var mı acaba normal doğum ii taraftarı bi doktor mu bilginiz var mı acaba ?
Aysdgrmnci sedaylmzz ben normalde nereida hocamın takipli gebesiydim. İzninde iki hafta Mete Beye muayene oldum. Bana da bebeğin 3 hafta kadar önden gittiğini ve doğumun yüksek ihtimal sezeryan olacağını söyledi. Bu hafta kendi doktorumla muayene gününü iple çekiyorum. Ona göre bir yorumda bulunabileceğim.🥺
GunesMom sedaylmzz benim doğumumu mete bey yaptı çok memnun kaldım doktorum o değildi kendi doktorum izne çıkmıştı ona devam ettim son haftalarımda benim için normal doğum söylüyordu hep ama ben sezeryan istedim yani gayet memnun kalırsın çok ılımlı çok espirili gerçekten
Eaf sedaylmzz ben gidiyorum en başından beri çok.memnunum bana da 2 hafta önde bebeğin dedi normal olsun isterim çünkü ilkini yapmissin dedi sezeryana girme bence dedi zor olanı yapmissin dedi ama kilosu da fazla dedi erkenden egzersize başladık simdi 36 olcam haftaya gelmesini bekliyor
sedaylmzz Aysdgrmnci bende Nereida takipli gebesiyim izinli olduğu zamanda Mete beye muayene olduk bu hafta da randevu bulamadığım için tekrar Mete beye gideceğim ve şuan 37. Haftadayım bu belirsizlik çok geriyor beni benim bebeğimde önde gidiyor şuan siz kaçıncı haftadasınız
Aysdgrmnci sedaylmzz bende 34. Haftamdayım ama mete beye göre bebek 37. Haftada. Ben de sürekli arayıp buldum, asistanı ile görüşürseniz yardımcı olacaktır. Görüştünüz mü? Çünkü sizin de epey gelmiş doğum zamanı?
sedaylmzz Aysdgrmnci iri bebek olduğu için doğum başlayabilir hazırlıklı olalım demişti Mete bey e öyle diyince de hep tedirgin durumdayız yarın Mete beyle görüştükten sonra Nereida hanımla ya da asistanıyla durumu konuşurum diye düşündüm girebilirsem odasına 😥
sedaylmzz Aysdgrmnci bu arada kaç kg bebeğiniz acaba sizi de sezaryene yönlendirdiği için merak ettim
Aysdgrmnci sedaylmzz bende öyleyim inanın, tedirginliğim iyice arttı. Bana doğum tarihini etkilemez, dedi ancak. Gerçekten neden bebeğimin irleştiğini de bilmiyorum.🥺 ne yapacağım hiç bilmiyorum, doğum ne zaman olur bilmiyorum.🥺
sedaylmzz GunesMom evet çok ilgili bi doktor gerçekten ben bi kaç kişiden daha duydum sezaryene yönlendirdiğini acaba herkese mi öyle diye merak ettim ☺️ sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah 🌸
sedaylmzz Eaf hem sıcak hem son haftalar artık hareket edemez hale geldik gerçekten 😥 daha önce de normal doğum yapmışsınız ne güzel umarım her şey yolunda gider sizin içinde 🤲🏻
Eaf Aysdgrmnci Bende olsun diye herseyi yapiyorum hem daraldım.artik baya agirlastim dayanamıyorum iyice kilolu olursa normal yapamam diyede koekutoeum zaten hepsinden korkuyorum.seseryandan da normalden de napcam bilmiyorum.
sedaylmzz Aysdgrmnci 37den sonra doğumun başlaması olağan zaten bebekte iri olduğu için her an hazır olalım dedi ama bu sezaryen-normal doğum işi biraz kafamı karıştırdı 😶 ilk doğum olacağı için biraz tecrübesizlik var zaten bakalım nolcak 😶