Meltem_aras Kizlar kaç haftalik hamilesinz 🤰 hastaneden,doktorlardan memnunmusunz? Dogum yapan/yapmayı düşunen var mı?🤗
Hasel0503 Meltem_aras ben orda takipli degilim ama dogumu orda yapmak istiyorum 2 ay sonra ilk defa randevu bulabildim ayin 20 sine suan 29+1 haftaligim bakalim artik nasil olucak
Zeynepdogan Meltem_aras ya bende dun ilk defa gittim oraya vallahi ozelden bin kat daha iyi muamele gordum cok begendim kesinlikle dogumu orda dusunuyorum dusun karnimiza surdukleri jel biraz elbise dokuldu doktor onu bile kendi temizledi ben ozelde boyle bisey gormedim sadece tek sknti randevu bulunamiyo kolay kolay
Adilekorkmaz Meltem_aras bende orda takipliyim 36 haftalik olduk sezeryan olcak bi cok doktora muayne oldum ama bence en iyisi adnan şar kendisinden cok memnun kaldim.
guzellanne Hasel0503 her doktor her zaman gebe de olmuyor randevu bulmak biraz zor aynı doktora o yüzden kime denk gelirse öyle randevu alınıyor genelde benim öyle gittiğim 5 6 doktor vardır
guzellanne Bende orda takipliyim ama sürekli aynı doktora denk gelemiyorum. Doğum için endişelerim var. 29+3 olduk haftaya cuma 20 sine randevum var bakalım ilk defa gidecem bu randevu aldığım doktora da inşallah iyidir
Meltem_aras guzellanne eltim 1 hafta once orada doğum yapti cok memnun kaldi 😊 hangi doktora randevu aldiniz?
Sjskskdjjd Bende ilk kez dün gittim gerçekten hastane özellere bin basar herşeyiyle öyle temiz ve güzel devlet hastanesi daha önce görmedim inşallah doğumuda orda yapıcam🤲🏻👌🏻