hava123 Yesimiko- ben hamileyken kullanılmıyor diye biliyorum , bogazınıza dışarıdan masaj yapabilirsin yada cok cok az icebilirsiniz ama ben icmenizi tavsiye etmem . O nun yerine bol sıvı alın , şifa diliyorum gecmis olsun
Semanurozgan Yesimiko- benim kayınvalidem covid ken kullandı çok faydalı ama hamileyken bir sıkıntı olurmu doktora sorun bence
Yesimiko- derya46 hayır korona oldum da öksürüğüm çok fazla . Aşırı şifalı bir yağ fakat hamilelikte hiç kullanmadım .
Mrsust Yesimiko- günde bir çay kaşığı kadar müsaade var ben Bi tık daha az kullandım kardesimde hamileydi oda bu sekilde kullandı ihtiyacı halinde. Ama cok uzun süreler degil 1y gün kullanıp 1 hafta ara veriyorsunuz gerci İnternette daha net bilgi vardır Bi bakın rahatsızlığa göre degisebilir süresi. Ben yüzüme de sürüyorum pamuk gibi oluyor onun süresi yok sanırım bayadır kullanıyorum bş sorun olmadı
Eyani Yesimiko- Ben hamilelikten önceki ay kullanmıştım, iltihap söktürücü olarak hamile kalmak için, o ay hamile kaldım ama ovülasyon testide kullanmıştım, hamilelikte kullanılırmı bilmiyorum
Yesimiko- Mrsust hergün bir çay kaşığı değil yani bir gün içip bir hafta içmeyerek mi ben böyle anladım. Kusura bakmayın çok soru sordum fakat internette bulamadım hamileler için kullanımını
Mrsust Yesimiko- yok sorun degil tabiki de sorun iki hafta her gün iciyorsunuz bir hafta ara veriyorsunuz her gün bir cay kasıgı kadar. Biraz daha azaltabilirsiniz tabi bu miktarı biraz rahatlayınca azaltırsınız mesela