msyndmr Merhaba arkadaşlar 29 haftalık hamileyim daha beşik almadım hani tecrübeli anneler fikirlerinizi bekliyorum sepet beşik mi yoksa küçük park beşik gibi olanlar varya anne yani beşik ondan mı memnun olduğunZ markaları da yazarsAniz sevinirim 🌸
Dilekcnkn msyndmr İkinci oğlumda park beşik aldım bu sefer amedan sepet beşik alacağım birde durum müsait olursa büyüyen beşik park beşikler uzun süre kullanışlı ama odadan odaya geçişlerde ben zorlanmıştım bu sefer rahat olsun birde değişik alayım diye sepet tercih ediyorum
Kevser01 msyndmr Anne yani alicaktim ama bir sure sonra kullanisli olmadigini soyledi calisanlar en cok tercih edilen park besikmis en cok hosuma giden ozelligi kapattiginda kucucuk oluyor ayriyetten yatak kisminin fermuarini cikarttiginda besigin ici genisliyor bebege oyun alani aciliyor ben birseyle ugrasirken oyuncaklariyla beraber bebegi icinde birakabilirim diye dusundum cok hosuma gitti
msyndmr Dilekcnkn ya bende sepet beşik istyrm aslında ama tayinci olduğumuz için ilerde nereye koyabilirm diye düşünüyorum portatif bişey istiyorum aslında ama park beşikten de emin değilim ya kafam çok karışık 😏
Dilekcnkn msyndmr Yani uzun süre kullanışlı olarak park beşik alın amedan sepet beşik ayarlı olduğu için güzel portatif beşikler çok kullanışlı olmuyor malesef birde kalkmaya çalışınca hiç olmaz.