Basakderin 22 haftalık hamileyim ve gobek fıtığı çıktı, doktorum gebelik boyunca bir şey yapamayız, doğumdan sonra bakacağız ameliyat vs durumlarına dedi, böyle bir şey yaşayan tavsiyesi olan var mı?