Benimde öyle ve 38 haftaya girer girmez sezeryan olacak dedi dokdorum. Normal doğum olmazmış. yarın 36+0 olacağım. Çok heyecanlı ve korkuyorum ama dokdorum korkulacak bişey olmadığını sadece farkın normal doğum değilde sezeryan olacağını söyledi. İlk gebeliğim olduğundan isder isdemez doğurmaktan korkuyorum ameliyat ortakından :( )