gazetecianne Kızlar 23+2 yim. doktorum şeker yüklemesine suyum fazlalaşırsa ve bebek anormal kilo alırsa yapabileceğini söyledi şu an için gerek yok dedi 28 haftaya kadar yapılabiliyormuş beniö gibi başına gelen var mı
Lulemom gazetecianne bende yaptırmadım, suyum normaldi. Bebek kilosu normaldi, doktor gerek yok. Yaptırsan da şeker yoktur sende dedi. Yaptırmadım o yüzden. Zaten şüphelendiklerine yaptırıyolar herkese değil.
gazetecianne Lulemom aynen ben de korkmuştum zaten iyi oldu ya o suyu kusan falan varmış baya kafamı takıyordum ☺️