Merhaba hanımlar dün gitmistim hastaneye 1 tane sancı çıkmış sadece ama ben hissetmedim. Evim hastaneye 2 saat mesafede. Hastaneden eve dönerken kızım sertleşmeye başladı eve gelene kadar hep sertti ve gece boyunca ve bugün hep taş gibi karnım. Ne yapsam bilemedim en yakın hastane buraya 45 dk. Başına böyle bir şey gelen var mı?