AysezulalGvn Merhaba anne adayları ve anneler. Bebeğimin alışverişinin çoğunu bitirdim ama pişik kreminde hangi marka alacağıma bir türlü karar veremedim. Sizlerin kullandığı memnun olduğu ya da daha iyi olduğunu düşündüğünüz markalar var mı? Çok kararsız kaldım 😅
gul064 AysezulalGvn oğlumda sudocrem kullandım ama çok pahalı minicik kutusu bile 60 70 ₺ 1 yaşına kadar kullandım sonra hematen kullandım hem çok ucuz hemde çok güzel etkisi var
BRUTAL-BETTY AysezulalGvn İlk oğlum da Bepanthol almıştım çok memnunum şimdi de Bepanthol aldım fayda etmezse sudocrem alacam
elifkrsbn Mustelanın setini aldım ben onun içinde pişik kremi var eğer etkisini görmezsem sudocrem alıcam herkes çok memnun 🙏
Ozlemcyln AysezulalGvn oğlum 1 yaşında hep sudocreM kullandım ama kurbanda kavurma yedikten sonra yanık gibi poposu felaket biçimde pişik olunca hemen bepantol aldım acıdan çığlık çığlığa olan çocuk ertesi gün rahatlamıştı 2 gündede pişiği geçti o yüzden benim tavsiyem bepantol
Yavrucuk07 AysezulalGvn en güzeli hametan, hepsini denedim, ama sadece ondan memnun kaldım, poposu kıpkırmızı olduğu zaman bile sürersin, hicbirsey kalmıyor hemde en kısa zamanda geçiriyor, artı her türlü tahriş, yanık v.s ilk yardım oluyor
AysezulalGvn Yavrucuk07 hametan pişik kremi diyerek mi yoksa direk hametan krem diyerek mi aratmalıyım internetten alacağım da
N-h-e123 AysezulalGvn en güzel ve doğalı. O kremlerin arkasında minicik yazan içindekiler kısmından hangisini biliyoruz ki?
mummy_mom AysezulalGvn bana tecrubeli bi anne soyledi setini aldım ben .anne bebek çantası da hediye geldi.
surelitta52 AysezulalGvn İlk kızıma bepanthol dışında hiç bir krem kullanmadım şimdi 2. kızıma hamileyim yine bepanthol aldım. Kesinlikle tavsiye ederim.