Hafsa123 kanaman devamlı varsa doktora git kanama normal bir şey değildir. En başında yerleşme kanaması olur ilk haftalarında ama o da kan kırmızısı değil hafif lekelenme şeklinde olur. Bunun dışında ileriki haftalarda olan kanamalar için doktora gidin hatta acile gidin