Husn-izan Benim bugün Güher Bolat a randevum vardı. Perinataloji olarak almıştım fakat doppler olarak alınması lazımmış. Bu bölümden riskli gebelere bakiliyormus. Bende rica ettim en azından bı muayene etseniz detaylı bakilmasa bile dedim oda kalabalıktı zannedersem asistanlar felanda vardı biri muayane etti bana bin bir laf söylendi. Özele gidip rapor için buraya geliyolar ( hiç özele de gitmedim) iki li test raporumu istediler vermediler dedim o zaman yapcagim bişey yok bizi ilgilendirmez dediler ( ki ben şehir hastanesinde yaptırdım ve cidden vermediler) sizin elinizde ne raporlar varsa götürün derim. Detaylı yapmadılar ama dediğim gibi muayene etti. Ama anladığım dilden hiç konuşmadı ne kilo söylendi ne haftasıyla uyumlu mu degilmi kısacası boş çıktım. Bilgisayara yazdılar biseyler ama 🤷