dthealthy ikisi de aşılama ile oldu canım rabbim sabredince gülüyor yüzümüze ama kimseye evlat acısı vermesin. Bende son ana kadar yaşıyordu oğlum doğurmak istemedim başta ama mecburdum 😢 rabbim tekrar yaşatmasın kimseye de yaşatmasın hep böyle dua ediyorum 😢