_molly Valla ben özel bi ebe ile anlaştım. Sağolsun eğitim verdi. 35+4 teyim. Bi sorun olunca ilgilenir. Doğumda da yanımda olacak,sonrasında emzirme desteği ve ilk banyosunda da gelecek öyle konuşmuştuk. Bu işlerde uzman biri ile hareket etmek insanı rahatlatıyor. Tavsiye ederim. Elbette anneler de destek çıkıyor ama halk arasında bilinen bazı şeyler yanlış uygulama olabiliyor ama bu özel ebeler son yapılan çalışmalara göre ne yararlı ne gereksiz takip edip yardım ettikleri için insanı daha da rahatlatıyor.