Bu gün doktora gittik çatıya bakarken 2 cm açıklığım olduğunu söyledi ağrın sızın fazlalaşırsa gel dedi eve gönderdi şimdi benim bu halim ne kadar normal ki sadece rahmim de bir ağrım var kasık bel ağrısı yok gibi sancı ne demek bilmiyorum sancım varda diyemiyorum garip bir haldeyim tek istediğim uyumak 😂😂 başıma neler geleceğini bilmiyorum gerginim bana destek olup yol gösterir misiniz ?