busraninndunyasiii 34+0 olduk yaklaşık 3 saattir geçmeyen şiddetli bel ağrım var. Tek başına bel ağrısı doğum belirtisi midir sizce?
Masal53 busraninndunyasiii valla ben doğum önceside doğum sırasında da bel ağrısı yaşamadım zannetmiyorum doğum sancısı olduğunu
huzurmeva busraninndunyasiii duş alıp biraz rahatlamayı dene müsaitsen belki iyi gelir beline ılık sıcağa yakın su tutarsan geçebilir belki de
Patasana_ busraninndunyasiii magnezyum içiyo musunuz o rahatlatıyo benim vücut ağrılarımı 34+1im bende