Svsilknr gokturksmom bende çok tereddüt ettim korka korka yıkadım çok şükür bişey olmadı 30 çok yüksek bi derece değil ya sıkıntı olmaz sanmıyorum 😊
EmineAyan gokturksmom bende sabun tozuyla makinenin bebek programında yukadım 60 dereceydi sanırım, yüksek ısıda ütüyle de ütüledim.
Demir Marisol İnanın göz kararı koydum🙈Yani çamaşırların fazlalığına göre.Herhangi bir köpük kalıntı bırakmamasına rağmen ben yinede 2. bir ekstra durulama yaptım.
Demir gokturksmom Koyu renklileri ayrı daha açık renklileri ayrı ayrı yıkayın mutlaka.İlk olduğu için renk atma yapabilir.Birazda kalitesine bağlı.Ama mutlaka ters çevirerek atın,beyaz olmalarına rağmen ben hepsini ters çevirdim.
KemalFatosPolat gokturksmom saol canım böyle bişey yazdığın için bende yıkamamıştım sayende öğrendim kaç derecede yıkayacağımı