Esrabzkrt Bayanlar normal doğum olupta bebeği kendini kasmadıgı için aşa inmeyen bebeği olan anneler oldumu hiç bunu yaşayan olan varmı
2-prensesannesiii Esrabzkrt Bende 38. Haftada hurma yemiştim ve o gün evi her yeri temizlemistim 38.2 de de her yeri sildim süpürdüm hurmami yedim squatimi yaptım sıcak suya oturdum çıkınca bir baktım nisanim gelmiş o gece de doğum oldu.
2-prensesannesiii Esrabzkrt Nişanım ikindi vakti 5 gibi geldi akşam 8.30 da hastaneye gittim ama sancım.falan yoktu hiç gittiğimde 3 cm açılma olmus ben hissetmedim de