Kızlar lierac catlak kremi çok pahalı 26.haftamdayim alsam 1 tüpü doğuma kadar idare ettirebilirim diye dusundum ama sonrasında cidden aşırı kucuk ve çok pahalı geldi kararsız kaldım baska bir yöntem varmi hafiften catlamaya da başladım sayılır morallerim bozuluyor önceye dair zaten catlak var vücudumda kilo kaynakli😪