AnnesiyimM53 imgeeftelya benim iştahım çok açık ne bulsam yiyorum aslında neden böyle oluyo yinede anlamıyorum
AnnesiyimM53 umutttttt bende başladım yemeye normladede yiyorum gerçi ama bilmiyorum neden böyle dedi doktor gerileme var diye
Nisavedaseyday [silindi] kendin diyorsun işte ilaçlarımı ihmal ettim.yemedim pek diye ye bakim nasıl ilerleyecek