Kızlar ben bebek kremi ve yağı almadım ilk etapta kullanmayı düşünmüyorum, gözeneklerini az da olsa tıkadığını söyleyenler mantıklı geldi bana da. Siz aldınız mı bu konuda fikirleriniz nelerdir gerekli mi ilk aylarda özellikle banyo sonrası mesela lazım oluyor mudur acaba