Kizlar merhaba günümüzün sıcağını biliyorsunuz havalar boyle olunca doğuma da 3 hafta kalinca sicak basiyo insani bende 2 gun önce ilk defa sıcaktan cok bunalıp ılık bi duş aldım esim ve kizim uyudugu icin afedersiniz direk havlu ile pencere altinda uyuya kalmışım 4 bucuk gibi uyandigum zaman perişan baldaydım ciğerlerim cok kötü olmuş oksurmekten nefes alamiyorum suan birde sesim de tamamen gitmiş hic çıkmıyo yutkunurken bile boğazım yirtiliyor sanki ne olur işe yarar bisey söyleyin bana ne yaparsam geçer ve şunu da ekliyeyim bal asla yemeyen bi insanım 🙄