Saripapatyam1 A-A-K bende 33+2 bugün lekem geldi doktorum dinlen sabah gel dedi hayrolsun bekliyorum sende dinlen bebek büyüdüğü için olabilir
Simgeozturk11_ A-A-K benimde ara ara sırt ama genellikle bel ağrım oluyp regl ağrısı gibi akıntım da oluyp 😏
02112017 A-A-K 34+3 üm bugün bende öyle post açtım aynıyız sürekli büyük lavabo ihtiyacım var gibi ve karnım çok sert sırtım agrıyor ama yatınca geçiyorsa agrılarınız endişe etmeyin giderek artıyorsa bi doktora gözükün
Aanneoldumm A-A-K canım 33+6yım çok sırt ağrılarım oluyor özellikle de kuyruk sokumum beni mahvetti yani doğrusu ben kendimi yorduğum zamanlar böyle oluyor sen de acaba yoruyosun diye mi ağırıyor cok?
A-A-K @Simgeozturk11 benımde akıntım var emfeksıyonda kapmısım sanırım pazartesi kontrolüm var bakalım
Sunay10 A-A-K aynı sorun bendede vardı doktora gittim progestan verdi fitil olarak koy dedi ağrıların belki vajinadan kaynaklı olabilir dedi geçmezse ağrıların olduğu sıra gel nst bağlarız yine dedi