sedanuryerlikaya Arkadaşlar 19 haftalık hamileyim yüksek bir yere bir şey astım sizce bir şey olur mu? Yardımcı olursanız sevinirim.
FusunF sedanuryerlikaya yanı biz bilemeyiz ama birşey olmaz ya bir doktor dinlemiştim öyle bir yere uzanmakla çocuk düşmez öyle kolay değil demişti ama siz yinede dikkatli olun