Ezgi9292 Kızlaar merhaba 21+4 günlük hamileyim bebeğim 23+5 günlük gözüküyor yani 2 hafta önde gidiyormuş dr korkttu gebelik şekeri olabilir mi diye bu durumu yaşıyanlr var mı tehlikeli midir sizce 🥺
GamzeAlii Ezgi9292 ilkngebeligimde yasasim 27 haftadma sonra hep gelisimi 2 hafta onden gitti kizimin çok şükür bi skinti olmadi 3 yaşında şimdi gebelik sekerinden supelendiyse test yaptırır yediklerinize dikkat edersiniz allahin izniyle bi skinti olmaz 😊
BRUTAL-BETTY Ezgi9292 benim oğlum da iki hafta önden gidiyor kilosu da boyu da suyum da fazla beni de çok korkuttular ama gebelik şekeri çıkmadı İlk oğlum da kilolu doğdu bu da öyle olacak önden gitmesi bence çok büyük bir sorun değil 3 hafta olsa sorun olur dedi doktorum