Arkadaşlar yeğenim doğalı 24 gün oluyo doğfuğunun 3.cu günü havale geçirdi üst üste hastaneye götürdük 12 gün yoğun bakımdaydı taburcu ettiler tahlilleri fln hepsi temiz çıkmıştı eve geldi tekrar geçirdi bu sefer daha hafif geçiriyodu olmadı yine götürdük şimdi yine yoğun bakımda dua edin aranızda çocuğu böyle olan var mı inşallah yoktur da