Merve5561 Merhaba kızlar pazartesi günü tahlil vermiştim sonuçlarına dr normal dedi ama şimdi öylesine girip baktım sonuçlara idrar kültüründe klebsiella üredi diyor 50.000 bu ne demem dr yazdım şimdi ama cevap vermedi
EcitaH Merhabalar aradan baya geçmiş ama nasıl bir tedavi uygulandı ? Şuan bende de çıktı ve endişeliyim .