Merhaba bende perinatolojiye kontrole gttim pazartesi günü. Ntsde düzensiz haraket ve sancım çıktı ilk önce doğumhaneye yolladı serum taktırdılar sonra 3 gün yatırdılar hastanede kan şekerimi ölçtüler gebelikte şeker çıktı çnkü bende diet yapıyorum insilün vuruyorum. Hergun ntsye bağladılar 3gün boyunca günde 3defa sonra taburcu oldum
35 haftalığım