Halenur-42 Normal doğum yapan anneler doğumdan sonraki karın sarkmanızı nasıl engellediniz neler kullandınız ne kadar sürede toparladı kendini?
Elif5361 Halenur-42 Normal doğum yapacağım nasipse hemen eve gelince bel korsesi aldım onu giyeceğim 😊
Saripapatyam1 Halenur-42 normal değildi doğumum ama benimde sarkmıştı bu ikinci sezeryan doğumum olucak inşallah bari bunda sarkmasın
meraklianne1 Halenur-42 korse ben giyemedim daha senin sadece bel korsesiyse giy acımaz sanmam normal doğumsa sezaryeni bilmiyorum bizim dikişler altta çünkü bel korsesi zarar vermez
1anne-2bebek Halenur-42 10 gunluk ken doktora gittim kullanabılır mıyım dedım evet istersen kullanabılırsın dedı. Sezaryan dogum yapmıştım. 3 gun daha brkleyın ☺️
Halenur-42 Elif5361 40 gün boyunca doğum yapan annenin karnı sıcak olurmuş öyle duydum 40 gün geçmeden bir şeylerle toparlandırmak lazımmış 😌
Halenur-42 1anne-2bebek bizim de 12 gün oldu doğum yapalı hastanede tülbent falan sardım biraz faydası oldu korse takmaya başlayacağım bende sağlık ocağındaki hemşireye soracağım 😊
Saripapatyam1 Halenur-42 ilk günkü gibi kalmadı ama malesef birazda olsa kaldı ama sezeryanda kalıyor diyolar normal doğumda geçer belki zamanla